هتل های 5 ستاره دبی
نوشته شده توسط : سیمین پیوندی

هتل ادرس دبی مال 

هتل ادرس دبی مال  یک هتل ۵ ستاره دارای 244 اتاق که تمام اتاق های این هتل دارای بالکن مشرف به شهر دبی و برج الخلیفه و دارای تلویزیون و یک بارکوچک و در فاصله 15 دقیقه ای تا فرودگاه بین المللی دبی می باشند. کارکنان هتل ادرس دبی مال به زبان های فیلیپینی، چینی، روسی، فرانسوی، انگلیسی، عربی صحبت می کنندکه تایید شده از طرف گردشگران تور دبی که در این هتل اقامت داشته می باشند.

امکانات هتل ادرس دبی مال:

این هتل برای میهمانان محترم تور دبی خود خدماتی همچون استخر درفضای باز و سونا، باشگاه ورزشی که هتل هر۷ روز هفته به صورت ۲۴ ساعته باز بوده، آبگرم، ماساژ  ،سرویس دهی ۲۴ ساعته، پذیرش ۲۴ ساعته، خدمات تورها، دربان، رختشورخانه، خشکشویی، سالن برگزاری جلسات، صرافخانه، دستگاه خودپرداز در هتل، فروشگاه، روزنامه، محوطه مخصوص سیگار کشیدن، آسانسور، آرایشگاه، امکانات ویژه معلولین، سوئیت خانوادگی سرویس اینترنت بی سیم رایگان درلابی هتل و در اتاق ها دارا می باشد. در رستوران های هتل ادرس دبی مال انواع غذاها و فست فود و نوشیدنی ها سرو می شود.

هتل ساحلی لمردین مینا سیاحی دبی

هتل لوکس ساحلی لمردین مینا سیاحی دبی در کنار بزرگترین ساحل خصوصی در دبی  می باشد از ویژگی های بارزهتل لمردین مینا سیاحی دبی یک دکور کلاسیک خاص با رنگ بنفش و 220 اتاق که تمامی اتاقهای هتل و سوئیتهای مجلل دارای  دید پانوراما خلیج فارس می باشند.طراحی تازه و خاص هتل ساحلی لمردین مینا سیاحی دبی 10 ماه بطول انجامید و در این مدت با درهم امیختن فرهنگ معاصر دبی با میراث اروپایی، فضای فرهنگی معنی دار و الهام بخش برای جشن زیبایی در مدرنترین کشور خاورمیانه صورت گرفت.باشگاه تناسب اندام در طبقه 10 هتل و همچنین یک سوئیت تشریفاتی در این طبقه می باشد. این هتل دارای 5 استخر شنا همچون یک استخر سایه دار برای کودکان و استخری برای شناگران حرفه ای است همه استخرها دارای درجه حرارت کنترل شده و صندلی آفتابگیری و حوله میباشد. هتل لمردین فقط 5 روز در سال هوای بارانی است و مناسب برای ورزشکاران و ورزشهای آبی و مسابقات ورزشی گوناگون که هر ساله در ساحل اختصاصی هتل برگزار میگردد. همچنین هتل ساحلی لمردین مینا سیاحی دبی  دارای زمین تنیس اختصاصی،کلاب کودکان به اسم پنگون هست. مسافران تور دبی با اقامت در این هتل می توانند سفری خوش و خاطره انگیزی داشته باشند.

 مطالب مرتبط:

تور دبی تابستان 95

تور دبی مرداد 95

 تور دبی شهریور 95

 





:: موضوعات مرتبط: تور دبی , ,
:: برچسب‌ها: هتل های 5 ستاره دبی,بهترین هتل های دبی,هتل های معروف دبی,هتل های خوب دبی ,
:: بازدید از این مطلب : 168
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 20 تير 1395 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: